Saturday, December 29, 2012

Wedding colour scheme

Dear diary,


It is roughly 3 months before my wedding and I started to feel the heat already. Boleh tahan nervous jugak rupanya kerja kahwin ni ye? Ingatkan relax je. hihi. I don't know how far my preparation has gone through up until now. Not that much I guess. It's okay, semoga semuanya dipermudahkan. :)


Ohh anyway, I talked to mum last few nights and we have decided the colour scheme for my wedding. Pheww akhirnya! I think the concept would be less is more. The theme is going to be garden wedding where a lot of white and green will be used in the decoration.


Pengantin is wearing white and the rest (close family and friends) are invited to wear any colour from peach and coral hues. Kiranya diorang akan jadi macam bunga-bunga dekat garden la. hehe.  Kalau tengok betol-betol lebih kurang je peach dengan coral ni so tak kisah sangat yang mana pun. Setakat ni plan nya macam tu. Lepas ni mak akan announce the theme colour so semua orang boleh cari baju yang sesuai mengikut colour scheme seperti di bawah. :) 


Coral colour scheme


Peach colour scheme


Tapi pengantin punya baju pun tak buat lagi. haha. Selambe gila. Design yang berkenan tu dah ada tapi taktau lagi nak tempah dekat mana. Haihh takkan nak tunggu last minit baru nak buat baju pengantin ni. No good no good. huhu. 


Love,
the-excited-bride

2 comments:

OwNnA said...

yess!i got one dat match ur colour olredi..hihi!about 2month to go u'll get married..yeay!taksabarnya nk tgk future bride ni..may Allah make it easier ya! ;)

amirah said...

Una:

Yeayy!! Ajak ramai2 pakai warna sama eh mesti meriah. hehe. I do feel nervous somehow. :p